اطلاعیه خرید اقساطی کالا در قالب طرح کالاکارت بانک قرض الحسنه مهر ایران

در راستای ارائه خدمات رفاهی به همکاران محترم دانشگاه، با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت اسنوا، اعضای محترم هیات علمی و اداری دانشگاه می توانند در قالب طرح کالاکارت نسبت به خرید اقساطی 18 ماهه  با کارمزد 4% تا سقف 50 میلیون تومان از شرکت اسنوا اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام:

  1. افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران (در صورتی که شخص حساب فعال ندارد)
  2. فعال نمودن پیامک
  3. ثبت نام اولیه
  4. ارسال پیامک توسط بانک جهت تکمیل سایر مراحل 

ملزومات طرح:

  • متقاضی باید یک حساب فعال در بانک قرض الحسنه مهر ایران داشته باشد، جهت اطمینان از فعال بودن حساب و یا افتتاح حساب می توان از سه روش ذیل اقدام نماید:
  1. دریافت همراه بانک از سایت بانک (که باید موبایل به نام شخص متقاضی باشد و رمز پویا داشته باشد.)
  2. مراجعه به سایت
  3. مراجعه حضوری به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران
  • شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی وام کالا در سامانه بانک ثبت شده باشد، جهت اطمینان به شعب بانک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است شماره همراه ثبت شده در سامانه بانک باید با شماره اعلامی یکی باشد
  • پیامک حساب بانکی با مراجعه به شعب بانک فعال شود.
  • تعهدنامه پرداخت اقساط باید توسط متقاضی در مدیریت امور مالی به همراه فیش حقوقی تکمیل و امضا گردد و به در اداره رفاه کارکنان تحویل شود.
  • لازم به ذکر است تا قبل از انتقال وجه به حساب اسنوا می توان با ارائه درخواست وام را کنسل نمود. در غیر این صورت امکان برگشت عملیات و عدم دریافت کالا وجود ندارد.
  • پرداخت اقساط از طریق واریز در حساب بانکی مربوطه صورت می پذیرد.
  • در صورت پرداخت تسهیلات کالاکارت؛ متقاضی باید در سررسید نسبت به باز پرداخت اقساط تسهیلات اقدام نمایند و در صورت عدم خرید و یا عدم استفاده از کالاکارت باید نسبت به پرداخت اقساط اقدام شود.
  • متقاضی کلیه سفارشات خود را باید در قالب یک درخواست ثبت نماید، چون استفاده از این کارت فقط برای یکبار امکان پذیر خواهد بود.
  • فرایند خرید از طریق وب سایت اسنوا خواهد بود و امکان خرید حضوری وجود ندارد. 

همکاران محترم جهت ثبت نام اولیه اینجا کلیک نمایید.

فایل راهنما

فرم ضمانت نامه