وظایف اداره رفاه

مقدمه
ارائه خدمات رفاهی از مهم ترین بخش های مدیریت منابع انسانی سازمان ها می باشد و نقش تأثیرگذاری در شکل گیری انگیزه ها و بهبود عملکرد یک سازمان را ایفا می کند. افزایش تسهیلات رفاهی از جمله ایجاد زمینه های گردشگری، تفریحی و رفاهی همواره باعث بالا رفتن بهره وری کاری خواهد بود. اداره رفاه کارکنان با انجام بررسی های لازم و نظرسنجی همکاران محترم علمی و اداری دانشگاه تلاش می نماید تا حداکثر امکانات رفاهی را فراهم نماید.

این اداره با الکترونیکی نمودن کلیه فرآیندها تسریع و تسهیل دسترسی به خدمات را امکان پذیر کرده است. همچنین با پیشنهاد طرح های مختلف رفاهی برای همکاران محترم و خانواده های ایشان با توجه به مقررات و امکانات مالی دانشگاه سعی در ارائه خدمات مطلوب و مناسب دارد.

وظایف اداره رفاه کارکنان:

  1. فراهم نمودن زمینه های مناسب جهت بهره مندی اعضای علمی و اداری دانشگاه از خدمات رفاهی با عنایت به مصوبات قانونی و منابع مالی دانشگاه با توجه به آئین نامه های استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی
  2. شناسائی نیازهای مختلف رفاهی همکاران دانشگاه
  3. ارتقای سطح رفاه زندگی کارکنان با برنامه ریزی و نظارت بر اقدامات رفاهی مبتنی بر رعایت کرامت انسانی
  4. توسعه ارتباطات رفاهی دانشگاه با حضور فعال و اثربخش در نهادها و سازمان های رفاهی دانشگاهی سراسر کشور
  5. ارائه تسهیلات مـالی و اعتبـاری به اعضای دانشگاه
  6. پرداخت های سالیانه نقدی، غیر نقدی و هدایای مناسبتی به اعضای دانشگاه
  7. برنامه­ریزی در جهت تامین زمین و مسکن اعضای علمی و اداری دانشگاه با همکاری تعاونی مسکن
  8. پیشنهاد و انتخاب شرکت بیمه تکمیلی درمان مورد نظر سالانه و امور اجرایی مربوط به آن
  9. تایید و تصویب کمک هزینه ها اعم از سفر، ایاب و ذهاب، مهدکودک و ...
  10. برنامه ریزی برای اعضای بازنشسته دانشگاه
  11. برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح دانشگاه برای کارکنان و خانواده ایشان