اطلاعیه مهم بیمه آسیا

اطلاعیه مهم بیمه آسیا(تکمیل و بارگذاری مدارک)

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۱۴:۲۲ کد : ۲۹۱۷۱ اطلاعیه اداره رفاه
تعداد بازدید:۲۰۶
اطلاعیه مهم بیمه آسیا(تکمیل و بارگذاری مدارک)

اطلاعیه مهم تکمیل مدارک پزشکی و بارگذاری


تمامی هزینه ها اعم از آزمایش ام آر آی، پاتولوژی، سونوگرافی و رادیولوژی ارائه دستور پزشک- فاکتور -جواب (گزارش) و
پوز بانکی( تراکنش بانکی) برای مبالغ بالای ۲۰/۰۰۰/۰۰ ریال الزامیست

تمام هزینه های بالای ۲۰/۰۰۰/۰۰ ریال حتما ارائه پوز بانکی و یا مستندات ( که توسط پزشک مهر شده است) الزامیست
مدارک بیمارستانی باید به صورت کامل همراه با ( ریز صورتحساب صورتحساب کلی، چارت بیهوشی، شرح حال بیمار
و ریز صورتحساب موارد خارج از تعهد، خلاصه پرونده) و( در صورت عدم تمایل به استفاده از سهم بیمه پایه نامه انصراف از سهم پایه، توسط بیمه شده، همراه با امضاء  و  اثر انگشت) ارسال شود

مدارک کفش طبی:   اسکن کف پا، دستور پزشک متخصص یا بالاتر و فاکتور خرید معتبر از مراکز معتبر+ پوز بانکی  


مدارک بیمارستانی بالای ۱۰۰ میلیون تومان باید علاوه بر مدارک بالا، کپی کارت ملی، لیست تامین اجتماعی بیمه
 شده اصلی و قرارداد کار، و برای بازنشستگان کپی حکم باز نشستگی و آخرین فیش حقوقی ارسال کنند

تمامی داروهای مکمل نیازمند ارائه مستندات پزشکی مرتبط با بیماری هستند

برای داروهای دیابت و دبریدمان(زخم پای دیابتی) باید آزمایش  alc   ارسال شود

گفتار درمانی، کار درمانی و فیزیوتراپی باید دارای دستور پزشک مبنی بر اینکه تعداد جلسات چقدر باشد ارائه شود همراه با ریز جلسات بهمراه تایم دقیق  جلسات( 30 دقیقه یا 45 دقیقه) ، توضیحات تکمیلی ( اگر تعداد جلسات بالای 20 جلسه باشد پزشک حتما باید گواهی صادر نمایند که چرا با 20 جلسه بهبودی حاصل نشده است. در صورتی که فیزیوتراپی در دو ناحیه باشد ارائه  ام آر آی الزامیست

مدارک دندانپزشکی: عکس قبل و بعد+ تراکنش بانکی + دستور پزشک و در بعضی موارد فتوگرافی دندان

مدارک کفش طبی:   اسکن کف پا، دستور پزشک متخصص یا بالاتر و فاکتور خرید معتبر از مراکز معتبر

مدارک حوادث:  در صورت شکستگی و آسیب دیدگی عضوی از بدن، شرح حادثه الزامیست چنانچه بر اثر نزاع و یا تصادف باشد غیر قابل پرداخت است

مدارک سمعک:  اصل دستور پزشک متخصص گوشو حلق و بینی+ اصل فاکتور چاپی شامل مشخصات کامل خریدارو فروشنده که دارای کد اقتصادی معتبر باشد + گزارش شنوایی سنجی + کارت گارانتی سمعک( دارای تاریخ شروع و پایان دارای مدت اعتبار + جزئیات مدل قید شده باشد + سریال سمعک با گارانتی تطبیق داشته باشد، در صورت خرید از اودیولوژیست  غیر قابل پرداخت می باشد مگر در صورت ارائه فاکتور معتبر سمعک که بایستی از مراکز مربوطه و مورد تایید تهیه شود، فاکتور بایستی ممهور به مهر فروشنده، اودیولوژیست و پزشک معالج باشد پرداخت هزینه سمعک بر اساس مدل و نوع آن می باشد. سمعک خریداری شده باید دارای کد آی آر سی  ( IRC )  باشد

 

 


( ۲ )

نظر شما :