نحوه تکمیل مدارک و پرداخت هزینه پرونده های بیمارستانی

قابل توجه همکاران محترم تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا
پرداخت هزینه پرونده های بیمارستانی به دو صورت زیرمی باشد:
1- زمانی که بیمارستان طرف قرارداد بیمه تکمیلی است :
الف : بیمارستان دولتی :
بیمارستان پرونده را جهت تسویه به شرکت بیمه ارسال می کند و سپس بعد از حدود 3 ماه پرونده با نامه دانشگاه برای پرداخت موارد خارج از تعهد از بیمه پایه ارسال می شود.
ب : بیمارستان خصوصی :
بیمارستان پرونده را جهت تسویه به شرکت بیمه ارسال می کند و سپس بعد از حدود 3 ماه پرونده با نامه دانشگاه برای پرداخت همه موارد به بیمه پایه ارسال می شود
2- زمانی که بیمارستان طرف قرارداد بیمه تکمیلی نیست :
الف : بیمارستان دولتی :
بیمارستان پرونده کامل (صورتحساب ریز داروها و موارد خارج از تعهد ، برگ بیهوشی، گزارش پرستاری و ..) را به بیمار جهت دریافت هزینه بیمه تکمیلی تحویل می دهد و همکار با مراجعه به بیمه تکمیلی جهت دریافت هزینه آن اقدام کند.
ب : بیمارستان خصوصی :
بیمارستان پرونده کامل (صورتحساب ریز داروها و موارد خارج از تعهد ، برگ بیهوشی، گزارش پرستاری و ..) را به بیمار جهت دریافت هزینه بیمه پایه و سپس هزینه بیمه تکمیلی تحویل می دهد و همکار بایستی به همراه اصل و کپی پرونده تصویر کارت ملی بیمار و سرپرست به کارشناس بیمه اداره رفاه مراجعه نماید.
همکاران محترم برای دریافت هزینه سهم بیمه پایه به همراه مدارک زیر به آقای مهدی فتحی کارشناس پرونده های بیمارستانی ، داخلی 2331 مراجعه نمایید
اصل و کپی پرونده بیمارستانی، تصویر کارت ملی بیمار و سرپرست، شماره شبا بنام سرپرست
مدارک ضروری پرونده های بیمارستانی :
ریز صورتحساب، صورتحساب کلی، شرح حال بیمار، خلاصه پرونده، برگ بیهوشی
نظر شما :