نحوه تکمیل مدارک و پرداخت هزینه پرونده های بیمارستانی

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۱۰:۲۷ کد : ۲۸۹۴۴ اطلاعیه اداره رفاه اخبار اداره رفاه
تعداد بازدید:۳۲۲
نحوه  تکمیل مدارک و پرداخت هزینه  پرونده های بیمارستانی

قابل توجه همکاران محترم  تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا

پرداخت هزینه  پرونده های بیمارستانی به دو صورت زیرمی باشد:

1- زمانی که بیمارستان  طرف قرارداد بیمه تکمیلی است :

الف :  بیمارستان دولتی :

بیمارستان پرونده را جهت تسویه به شرکت بیمه ارسال می کند و سپس بعد از حدود 3 ماه پرونده با نامه دانشگاه برای پرداخت موارد خارج از تعهد از بیمه پایه ارسال می شود.

ب :   بیمارستان خصوصی :

بیمارستان پرونده را جهت تسویه به شرکت بیمه ارسال می کند و سپس بعد از حدود 3 ماه پرونده با نامه دانشگاه برای پرداخت   همه موارد به بیمه پایه  ارسال می شود

2- زمانی که بیمارستان  طرف قرارداد بیمه تکمیلی نیست :

الف :  بیمارستان دولتی :

بیمارستان پرونده کامل (صورتحساب ریز داروها و موارد خارج از تعهد ، برگ بیهوشی، گزارش پرستاری و ..) را به بیمار  جهت دریافت هزینه بیمه تکمیلی تحویل می دهد و همکار  با مراجعه به بیمه تکمیلی جهت دریافت هزینه آن اقدام کند.

ب :   بیمارستان خصوصی :

بیمارستان پرونده کامل (صورتحساب ریز داروها و موارد خارج از تعهد ، برگ بیهوشی، گزارش پرستاری و ..) را به بیمار  جهت دریافت هزینه بیمه پایه و سپس  هزینه بیمه تکمیلی  تحویل می دهد و همکار بایستی به همراه اصل و کپی پرونده تصویر کارت ملی بیمار و سرپرست به کارشناس بیمه اداره رفاه مراجعه نماید.

همکاران محترم برای دریافت هزینه سهم بیمه پایه  به  همراه  مدارک زیر به  آقای مهدی فتحی کارشناس پرونده های بیمارستانی ، داخلی 2331 مراجعه نمایید

اصل  و کپی پرونده بیمارستانی، تصویر کارت ملی بیمار و سرپرست، شماره شبا بنام سرپرست

مدارک ضروری پرونده های بیمارستانی : 

ریز صورتحساب، صورتحساب کلی، شرح حال بیمار، خلاصه پرونده، برگ بیهوشی


( ۴ )

نظر شما :